Fontos Érdekességek, hírek
- molnartiby
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 6
Eljött az idő, amikor meg kellett válnom (4év után) az addig örök darabnak tartott RD04-emtől. 4év kellett, hogy rájöjjek nem igazán nőttünk össze. Nekem magas, billegős és nehéz is volt. A fogyasztásával sem voltam kibékülve (pedig az átlagos 5,5l/100km volt), a Citroen C5-öm 4,5-tel elvan. Így végül becseréltettem egy BMW F650 CS-be. Nyertem rajta 11évet és egy stabil - kissé szeles - gépet, 3,7-es eddigi fogyasztással. Arra kérem ezért Brasilt, hogy a regisztrációmat törölje, mert így okafogyottá vált a jelenlétem. Örültem, hogy ilyen sok kedves ismerőst, barátot szerezhettem. Kívánok Nektek további balesetmentes, hosszú és élményekben gazdag motoros túrákat!
Tibi (a magányos farkas)
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
KoMiki21 írta: Nagy-endurok osszehasonlito tesztje
"...Honda a motore fantastico..."
Az lehet de, hogy az idei túraenduró palettájukat tekintve elment a józan eszük az is biztos.
Szinte az összes gyár csinál valamit ami egy kis kalandra csábít a világ körül on és off és még motor formája is van - a Honda pedig kisöpörte az össze olyan motorját aminek még legalább valami túraenduró formája volt. Még a 250-es endurói különbül néznek ki mint a nagyobb gépek.Azok inkább 2 kerekű repülőre kezdenek hasonlítani, karakter nélküli tömegcuccok. Vagy én vagyok lassan őskövület és nem bírom követni a trendet - de már se Vara, se Transalp.
Nekem ezek kozul a ST 1200-as jon be a legjobban.
Brasil
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- KoMiki21
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 122
"...Honda a motore fantastico..."
Az lehet de, hogy az idei túraenduró palettájukat tekintve elment a józan eszük az is biztos.
Szinte az összes gyár csinál valamit ami egy kis kalandra csábít a világ körül on és off és még motor formája is van - a Honda pedig kisöpörte az össze olyan motorját aminek még legalább valami túraenduró formája volt. Még a 250-es endurói különbül néznek ki mint a nagyobb gépek.Azok inkább 2 kerekű repülőre kezdenek hasonlítani, karakter nélküli tömegcuccok. Vagy én vagyok lassan őskövület és nem bírom követni a trendet - de már se Vara, se Transalp.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
emubacsi írta:
Brasil írta: Ha mar Erzberg...
Iden Zoli baratom (Monster) indult az ominozus futamon.
14. helyre futott be!
Gratula neki!
Pedig a "miistenünk" szerint az nem is terepmotor.
Vannak, akik tudnak... (es vannak, akik mindig jobban akarjak tudni)
Brasil
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- emubacsi
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 158
Brasil írta: Ha mar Erzberg...
Iden Zoli baratom (Monster) indult az ominozus futamon.
14. helyre futott be!
Gratula neki!
Pedig a "miistenünk" szerint az nem is terepmotor.
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Brasil
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Iden Zoli baratom (Monster) indult az ominozus futamon.
14. helyre futott be!
Gratula neki!
Brasil
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Fórumhozzáférés
- Nem engedélyezett: új téma létrehozása.
- Nem engedélyezett: válasz.
- Nem engedélyezett: to add attachements.
- Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.