Kérdés Egyéb
- Szmuki
-
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 89
Minap hogy jártam az AT-vel!
Felmentem Ecsédről Pestre ma délután. hazafele jövet vettem észre(Gödöllő körül), hogy nem megy az indexem.
Utána meg alacsony fordulaton van rendes fényerő(műszerfal,világítás...stb). Itt már sejtettem, hogy nagy a baj.
Már esteledett. így nem mertem világítás nélkül jönni.
Na mondom fazsa(gondoltam magamba). most vettem a mocit és máris elszállt benne valami...

Iklad volt volt az uticél.
Sejtettem hogy ez így nem fain(nehogy nagyobb baj legyen), így gondoltam megállok az aszódi MOL kúton, és ránézek mi a szitu.
levettem a gyújtást visszatettem, nyomom az önindítót, és csak egy pukkanás volt. Persze szerszám semmi nálam. Nagy nehezen össze kukáztak nekem a Kutas csajok egy imbuszkulcsot, meg egy 10-es kulcsot. Elsőnek megnéztem a biztiket. Itt O.K. minden. ezután következett az aksi megnézése. És lám a negatív pólusról le volt rázódva a saru. ki volt esve belőle a 6-os csavar.
ui:az a vicc hogy éjszakai műszakba elolvastam az AT-ről info-t töviről hegyire. hogy rugós alátét célszerű az aksi alá tenni. legyintettem rajta. mondván úgy sem megyek terepen. miért rázódna ki?
Budapesti utaknak köszönhetően mégis...
holnap az első dolgom ez lesz hogy rugós alátétet fogok betenni a csavar alá.
Az első kötelező gixer remélem a mocival. Több nem kell:)!
Szóval ez történt ma velem

ui:második mért fogyasztásom 5.3liter!
Válasz Szmuki üzenetére
- emubacsi
-
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 158
- Gumis Tibi
-
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 28
- Gumis Tibi
-
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 28
Válasz Gumis Tibi üzenetére
- Gumis Tibi
-
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 28


Válasz Gumis Tibi üzenetére
- dlaci
-
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 89
- KoMiki21
-
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 122
nektek volt már úgy hogy bekapcsolt a ventilátor? meg lehet hallani a ventilátor zúgását amúgy menet közben?"
Menet közben ritkábban, de pl a horvátországi araszolásoknál bekapcsol a 38 fokban - nem is kell hogy elérje a piros mezőt.De ahogy van tempó, azonnal el kezd visszahűlni.
Válasz KoMiki21 üzenetére
- Brasil
-
Témaindító
- Nem elérhető
Ez a sebesseg mutatasahoz valo butykelest irja le.
Youtube vagy Google...
Valahol tuti van settings leiras.
Szmuki írta: Akárhogy is olvasom. Ez az írás nem írja hogy kell beállítani az órát(Szerintem az egyik legokosabb dolog benne, mivel a karórádat nem tudom megnézni mert rajta van a dzseki meg a kesztyű). Vagy próbáljam ki a gombnyomások varriánsait. hát ha rájövök melyiket hogy kell nyomni.
Brasil
Válasz Brasil üzenetére
- Brasil
-
Témaindító
- Nem elérhető
Az AT "tul van hutve" az itteni korulmenyekhez.
(bezzeg afrikaban folyamatosan ment a venti)
A termosztat es a ventillator tenni fogja a dolgat.
A mutato a fele alatt szokott lenni normalis esetben.
Szmuki írta: Köszi!
Pedig nézegettem a website-ot. elkerülhette a figyelmemet.
Bocsika...
Más: Nektek a vízhőfok mutató üzem-meleg motornál középen áll meg, vagy egy kicsit alatta?
tegnap 100-es tempót tartva kb 100km-en át. Nekem a közepétől egy kicsit visszább állt be.
Gondolom így van megcsinálva gyárilag a műszer?
(Toyotámban sosem láttam még megmozdulni sem a mutatót, még akkor sem amikor halottam hogy bekapcsolt a venti!)
nem hinném hogy gond lenne a vízhőfokkal vagy termosztáttal...
gondolom nagyobb melegben(tegnap nem volt az). sok városi lámpázáskor áll be középre. Annyira jó a hűtése az AT-nek.
nektek volt már úgy hogy bekapcsolt a ventilátor? meg lehet hallani a ventilátor zúgását amúgy menet közben?
Brasil
Válasz Brasil üzenetére
- Szmuki
-
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 89
Válasz Szmuki üzenetére
Fórumhozzáférés
- Engedélyezett: új téma létrehozása.
- Engedélyezett: válasz.
- Engedélyezett: to add attachements.
- Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.