Kérdés Egyéb
- grabowsky
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 9
- Szmuki
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 89
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Szmuki írta: Sziasztok!
Nincs otthon elfekvőben valakinek lánc AT-ra?
használt is érdekelne!
Nincs most kedvem($$$),55e-t elkölteni láncszettre.
(amit találtam neten ez a legolcsóbb árban:
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525ZVMX_GOLD_124_szemu_lanc/)
Motorozni meg jó lenne vele:).
Ott áll a pajtában letakarva.. .
Áprilisban, műszaki után vettem észre(no meg odafele is éreztem, hogy valami nem kerek mert nagyon rángatott), hogy az egyik láncszemből a görgő hiányzik...
így azóta nem merem használni!
Brasil
Válasz Brasil üzenetére
- Szmuki
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 89
Nincs otthon elfekvőben valakinek lánc AT-ra?
használt is érdekelne!
Nincs most kedvem($$$),55e-t elkölteni láncszettre.
(amit találtam neten ez a legolcsóbb árban:
http://motoralkatresz.eu/termekek/DID/525ZVMX_GOLD_124_szemu_lanc/)
Motorozni meg jó lenne vele:).
Ott áll a pajtában letakarva.. .
Áprilisban, műszaki után vettem észre(no meg odafele is éreztem, hogy valami nem kerek mert nagyon rángatott), hogy az egyik láncszemből a görgő hiányzik...
így azóta nem merem használni!
Válasz Szmuki üzenetére
- emubacsi
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 158
Brasil írta: Valami ilyesmi...
Nekem ez nem jött át!
De sajnos tudom! az ülést ha leveszed alatta van egy fekete műanyag doboz amibe két kábelköteg megy bele csatlakozóval.
és szerintem ennél többet nem fogsz kideríteni róla
Válasz emubacsi üzenetére
- grabowsky
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 9
Brasil írta: Valami ilyesmi...
grabowsky írta: A fesszab tavaly nyáron került rá, sokkal brutálisabb hűtőbordákkal, mint a gyári. Ma hideg volt itt nálunk, a motor meg 5-10 perce lett beindítva előtte, szerintem kizárt a túlmelegedés, más miatt meg nem nagyon mennek azok tönkre. De ha mégis, akkor viszont tényleg viheti magával az elektronikát. Azt meg hol rejtőzik ? Hogy tudok rámérni?
Válasz grabowsky üzenetére
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
grabowsky írta: A fesszab tavaly nyáron került rá, sokkal brutálisabb hűtőbordákkal, mint a gyári. Ma hideg volt itt nálunk, a motor meg 5-10 perce lett beindítva előtte, szerintem kizárt a túlmelegedés, más miatt meg nem nagyon mennek azok tönkre. De ha mégis, akkor viszont tényleg viheti magával az elektronikát. Azt meg hol rejtőzik ? Hogy tudok rámérni?
Brasil
Válasz Brasil üzenetére
- grabowsky
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 9
Válasz grabowsky üzenetére
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Gyujtas elektronika?
grabowsky írta: Sziasztok!
Ma csinált egy olyat az AT-m, hogy azt mondja: nem csinálom tovább! Menet közben leállt. Nem dadogott vagy hörgött, nem rángatott, csak egyik pillanatról a másikra megállt. Még nem szedtem szét, csak most hoztam haza futóval. Ott az útszélen szerszámok nélkül nekem úgy tűnt, hogy nincs szikra (csak hallásra, indítózás közben lehúzgáltam a gyertyapipákat és nem hallottam a jellegzetes csattogást, amikor áthúz a pipa és a gyertya között). Tank tele, benzinszivattyú sem lehet szerintem, mert olyan jellegű volt a leállás, mintha a vészleállítót kattintottam véletlenül át menet közben. Elektromosság van, világít, dudál, indítózik vidáman. Akksi is fél éves. Az akksi melletti és a műszerfalon lévő biztosítékok is jók.
Esetleg valami támpont, hol kezdjem a vizsgálódást?
Először a vészleállító kapcsolóját akarom megnézni, talán ott keletkezett rövidzárlat.
Előre is köszi!
Brasil
Válasz Brasil üzenetére
- grabowsky
- Nem elérhető
- Hozzászólások: 9
Ma csinált egy olyat az AT-m, hogy azt mondja: nem csinálom tovább! Menet közben leállt. Nem dadogott vagy hörgött, nem rángatott, csak egyik pillanatról a másikra megállt. Még nem szedtem szét, csak most hoztam haza futóval. Ott az útszélen szerszámok nélkül nekem úgy tűnt, hogy nincs szikra (csak hallásra, indítózás közben lehúzgáltam a gyertyapipákat és nem hallottam a jellegzetes csattogást, amikor áthúz a pipa és a gyertya között). Tank tele, benzinszivattyú sem lehet szerintem, mert olyan jellegű volt a leállás, mintha a vészleállítót kattintottam véletlenül át menet közben. Elektromosság van, világít, dudál, indítózik vidáman. Akksi is fél éves. Az akksi melletti és a műszerfalon lévő biztosítékok is jók.
Esetleg valami támpont, hol kezdjem a vizsgálódást?
Először a vészleállító kapcsolóját akarom megnézni, talán ott keletkezett rövidzárlat.
Előre is köszi!
Válasz grabowsky üzenetére
Fórumhozzáférés
- Engedélyezett: új téma létrehozása.
- Engedélyezett: válasz.
- Engedélyezett: to add attachements.
- Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.