Fontos Érdekességek, hírek
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
2 etap
Brasil
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
1 etap
Brasil
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Megnövekedett henger-űrtartalom 2020-ig
várható, hogy sok a modell meg fogja változtatni jelenlegi arculatát (motorjait) a hamarosan hatályba lépő Euro 5 kapcsán. Ez valószínűleg, elsősorban azt fogja jelenteni, hogy megnövelik a motorok űrtartalmát annak érdekében, hogy az azok tartani tudjak az azonos szintű teljesítményt. Mindezt az új katalizátorok miatt, amelyek csökkentik a szennyezés szintjét és elkerülhetetlenül befolyásolják a modellek teljesítményét (csökkentik).
Japán olyan híreket kaptunk, hogy a Honda Africa Twin növelni fogja a henger-űrtartalmat 1100ccm-re, 2020-ra, amikor is hatályba lép az Euro 5 szabályozás.
Láttuk, hogy sok gyártó, azért, hogy megőrizze modelljei dinamikáját és teljesítményét, az emissziós szabályzáson belül maradva, kénytelen volt megnövelni motorjai térfogatát.
Sok modellt egyszerűen megszüntettek, mivel motorjaik fejlesztése, hogy megfeleljenek az Euro 4-nek, túl költséges lett voltak, veszteséget termelve így a gyártónak.
Várható, hogy a jelenlegi modellek közül sok – az Euro 5 bevezetésével – meg kell, hogy növelje motorjai kapacitását, hogy ugyanolyan szintű teljesítményt nyújtsanak az újonnan fejlesztett katalizátorokkal is, amelyek csökkenthetik a kibocsátott szennyező anyagok szintjét és elkerülhetetlenül befolyásolják a modellek teljesítményét.
Az Africa Twin CRF 1000F esetében kiderült, hogy a motorja megnövekedett, 1100ccm-re növekszik. Ezen kívül javítanak a hűtésén és az optimális hőmérséklet-szabályozáson, hogy ezáltal is csökkentsék a káros anyag kibocsátást. Úgy tudjuk, hogy „tempomat” funkciót is kap majd az elektronikai rész (új hajtási programok) és a kipörgésgátló fejlesztése mellett. A gyorsváltót sem spórolják ki az új modellből.
Várjuk az előzetes hírek megerősítését, úgy mint az egyéb újdonságokat, amik biztosan be lesznek mutatva az idei első International Show-n, az Intermot-on, Colonia-ban, de legkésőbb az EICMA-n, Milánó-ban.
Forrás
Brasil
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Fórumhozzáférés
- Nem engedélyezett: új téma létrehozása.
- Nem engedélyezett: válasz.
- Nem engedélyezett: to add attachements.
- Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.