Kérdés Tuning
- Brasil
-
- Nem elérhető
2020 jan. 03 08:58 #3697
Írta: Brasil
Brasil
Brasil válaszolt a következő témában: Tuning
Szia Attila!
A vezermu tengelyeknek es folytasoknak nagy ismeroje (gyakorlatban is)
Nadasi Csaba.
O mar megcsinalta a sajat AT-jet. Nem is akarhogyan...
A vezermu tengelyeknek es folytasoknak nagy ismeroje (gyakorlatban is)
Nadasi Csaba.
O mar megcsinalta a sajat AT-jet. Nem is akarhogyan...
AttilaDR írta: Üdv ! Boldog Új Évet! Kérdésem lenne ,(még nincs Afrcam) utàna olvastam a típus eltérő teljesítmény vàltozatainak és a folytàs módjànak .Ha egy 50 lóerős rd07 nél vezérmű tengelyeket cserélném ki ,elektronika maradna ,mi lenne a végeredmény ? Esetleg valaki utàna jàrt e tengelyek àrànak ? Mivel a gyengébbik vàlozat àra Osztrák piacon kedvezőbb Köszönöm
Brasil
Válasz Brasil üzenetére
- AttilaDR
-
- Nem elérhető
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 3
2020 jan. 02 17:23 #3696
Írta: AttilaDR
AttilaDR válaszolt a következő témában: Tuning
Üdv ! Boldog Új Évet! Kérdésem lenne ,(még nincs Afrcam) utàna olvastam a típus eltérő teljesítmény vàltozatainak és a folytàs módjànak .Ha egy 50 lóerős rd07 nél vezérmű tengelyeket cserélném ki ,elektronika maradna ,mi lenne a végeredmény ? Esetleg valaki utàna jàrt e tengelyek àrànak ? Mivel a gyengébbik vàlozat àra Osztrák piacon kedvezőbb Köszönöm
Válasz AttilaDR üzenetére
- Brasil
-
- Nem elérhető
2016 febr. 24 13:04 - 2016 febr. 24 13:06 #2789
Írta: Brasil
Brasil
Brasil válaszolt a következő témában: Tuning
Na... van par info a folytassal kapcsolatban.
Alkatresz kulonbsegek
RD07A vs. RD07B
- Karburator (elso, hatso)
- Karburator szivocsonk
RD07A vs. RD07C
- Vezermutengely (elso, hatso)
- Karburator (elso, hatso)
- Karburator szivocsonk
- Gyujto egyseg
RD07B vs. DR07C
- mindkettoben ugyanaz a karburator szivocsonk
A karburatornal a komplet egyseg lett figyelembe veve.
Tehat, meg kell nezni, hogy a karbin belul mi az a szerkezeti
egyseg ami kulonbozik.
(meglesz az is hamarosan)
Alkatresz kulonbsegek
RD07A vs. RD07B
- Karburator (elso, hatso)
- Karburator szivocsonk
RD07A vs. RD07C
- Vezermutengely (elso, hatso)
- Karburator (elso, hatso)
- Karburator szivocsonk
- Gyujto egyseg
RD07B vs. DR07C
- mindkettoben ugyanaz a karburator szivocsonk
A karburatornal a komplet egyseg lett figyelembe veve.
Tehat, meg kell nezni, hogy a karbin belul mi az a szerkezeti
egyseg ami kulonbozik.
(meglesz az is hamarosan)
Brasil
Utolsó szerkesztés: 2016 febr. 24 13:06 Brasil által.
Válasz Brasil üzenetére
- Brasil
-
- Nem elérhető
2013 okt. 12 11:50 #1249
Írta: Brasil
Brasil
Brasil válaszolt a következő témában: Tuning
Roland!
Nalam megvan az "elso lepcso", amit anyagilag "egyszerubben"
el lehet erni.
1) Dyno Jet
2) K&N sport legszuro
3) Nyitott (nagyobb atmero) leomlo (a kipufogoig)
4) Sport dob
Persze ezeket nagyon szepen ossze kell hangolni!
Ezek utan mar melyebben a zsebbe kell nyulni.
Ezek utan mar blokk megbontas jon a vezermutengely csere miatt.
Evekig 41-es lanckereket hasznaltam hatul. Mult evben kiprobaltam
a 43-ast. Sokkal jobb lett a gep.
Nem tudom, te milyet hasznalsz?
Nalam megvan az "elso lepcso", amit anyagilag "egyszerubben"
el lehet erni.
1) Dyno Jet
2) K&N sport legszuro
3) Nyitott (nagyobb atmero) leomlo (a kipufogoig)
4) Sport dob
Persze ezeket nagyon szepen ossze kell hangolni!
Ezek utan mar melyebben a zsebbe kell nyulni.
Ezek utan mar blokk megbontas jon a vezermutengely csere miatt.
Evekig 41-es lanckereket hasznaltam hatul. Mult evben kiprobaltam
a 43-ast. Sokkal jobb lett a gep.
Nem tudom, te milyet hasznalsz?
Brasil
Válasz Brasil üzenetére
- Rudo
- Nem elérhető
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 17
2013 okt. 07 15:41 #1247
Írta: Rudo
Rudo válaszolt a következő témában: Tuning
Hy
Ilyenen agyalok én is.Blokkbontás nélkül igazi javulás nem érhető el.Nekem a nyitott dob tetszik a gépen,és tök mindegy mit mondanak az okosok és mit mutatnak a műszerek,nyomatékosabb lett,fogyasztás nem változott.Gondolkodom dynojet+k&n+vastagabb leömlő kombón de ez a beavatkozás 100pénz,ez hozhat 6Le körül de meg is toldja a fogyasztást bő 1 literrel.
Más alternatíva nincs.
Ilyenen agyalok én is.Blokkbontás nélkül igazi javulás nem érhető el.Nekem a nyitott dob tetszik a gépen,és tök mindegy mit mondanak az okosok és mit mutatnak a műszerek,nyomatékosabb lett,fogyasztás nem változott.Gondolkodom dynojet+k&n+vastagabb leömlő kombón de ez a beavatkozás 100pénz,ez hozhat 6Le körül de meg is toldja a fogyasztást bő 1 literrel.
Más alternatíva nincs.

Válasz Rudo üzenetére
- poczaroland
-
Témaindító
- Nem elérhető
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 26
2013 okt. 07 10:04 #1246
Írta: poczaroland
poczaroland válaszolt a következő témában: Tuning
én szeretem az africámat és ezért is ezt vettem! nem kellene varadero... volt már hasonló, un. túraenduró-m. csalódás volt (TDM850)!
Igazából csak annyi érdekelne talán, hogy egy kipufogó és egy sportlégszűrő - hogy a legalapabbakat vegyük - mennyi plusszt tud adni? talán valakinek van ilyen tapasztalata...
Igazából csak annyi érdekelne talán, hogy egy kipufogó és egy sportlégszűrő - hogy a legalapabbakat vegyük - mennyi plusszt tud adni? talán valakinek van ilyen tapasztalata...
Válasz poczaroland üzenetére
- emubacsi
-
- Nem elérhető
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 158
2013 okt. 07 07:16 #1245
Írta: emubacsi
emubacsi válaszolt a következő témában: Tuning
Szerintem sehogy. minimum vezérműtengely csere és még egy csomó apróság, karburátor kipufogó stb.
ennél egyszerűbb egy varaderora cserélni azok valamiért elég olcsók míg az Africa tartja az árát
ennél egyszerűbb egy varaderora cserélni azok valamiért elég olcsók míg az Africa tartja az árát

Válasz emubacsi üzenetére
- poczaroland
-
Témaindító
- Nem elérhető
Kevesebb
Több
- Hozzászólások: 26
Fórumhozzáférés
- Engedélyezett: új téma létrehozása.
- Engedélyezett: válasz.
- Engedélyezett: to add attachements.
- Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.