Fontos Érdekességek, hírek
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Brasil
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Az EICMA óta egyértelművé vált, hogy a közép-súlyú maxitrail-ek piaca még sosem volt ennyire aktív. Azok a márkák, amik már jelen vannak a piac ezen szegmensében, próbálnak megújulni. Azok pedig, akik még betörni vágynak, bemutatták a prototípusaikat.
Aki a legérdekeltebb az 1000ccm alatti adventure kategória meghódításában az a Honda. Az információk szerint egy olyan modellt fejleszt a Honda, aminek megvannak a CRF 1000L off-road képességei, de kisebb blokkja és alacsonyabb ára lesz. Ezzel próbálják majd megnyerni a fiatalabb generációt, akik nem akarnak egyből egy nagy túra-endúróra ülni.
“Igen, egy középúton gondolkodunk, amivel a fiatalokat megnyerhetjük magunknak. Ki fogjuk fejleszteni ezt a motort, ezen dolgozunk jelen pillanatban.” – mondta Kenji Morita az Africa Twin project felelős mérnöke. Biztosak lehetünk abban, hogy a Morita által jelzett “jelen pillanatba” a jövő évet jelenti. A Honda valószínűleg megvárja a KTM 790 Adventure és főleg a Yamaha Ténéré 700 piacra kerülését, hogy ezeket referenciakén véve betörjön erre a pici szegmensre az új fejlesztéssel. Ha így lenne, akkor 2019-re egy új, 750ccm-es, vagy 800ccm-es Africa Twin kerülhetne a motorszalonokba.
Brasil
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Brasil
- Témaindító
- Nem elérhető
Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Fórumhozzáférés
- Nem engedélyezett: új téma létrehozása.
- Nem engedélyezett: válasz.
- Nem engedélyezett: to add attachements.
- Nem engedélyezett: hozzászólásod szerkesztése.